Zásady ochrany osobních údajů

Tyto zásady ochrany osobních údajů popisují, jakým způsobem [Název webu], IČ: [IČO], se sídlem [Adresa], (dále jen „Správce“) zpracovává osobní údaje svých zákazníků a uživatelů webových stránek [URL webu].

1. Jaké osobní údaje zpracováváme?

V rámci provozu našich služeb zpracováváme následující osobní údaje:

  • Identifikační údaje: jméno, příjmení, firma (pokud nakupujete jako podnikatel), IČ, DIČ.
  • Kontaktní údaje: e-mail, telefonní číslo, fakturační a doručovací adresa.
  • Platební údaje: bankovní spojení, údaje o provedených platbách.
  • Údaje o objednávkách: historie zakoupených produktů, využívání online kurzů.
  • Technické údaje: IP adresa, soubory cookies (pokud jsou povoleny), informace o zařízení a prohlížeči.

2. Jak získáváme osobní údaje?

Vaše osobní údaje získáváme následujícími způsoby:

  • Při vytváření objednávky na našich webových stránkách.
  • Při registraci zákaznického účtu.
  • Při přihlášení k odběru newsletteru.
  • Při vyplnění kontaktního formuláře nebo komunikaci se zákaznickou podporou.

3. Za jakým účelem zpracováváme osobní údaje?

Osobní údaje zpracováváme za účely:

  • Vyřízení objednávek a poskytování služeb – zpracování objednávek, doručování zboží, přístup k online kurzům.
  • Účetnictví a daňové povinnosti – uchovávání fakturačních údajů v souladu s platnou legislativou.
  • Komunikace se zákazníky – odpovídání na dotazy, zákaznická podpora.
  • Marketingové účely – zasílání newsletterů (pokud k tomu máte udělený souhlas).
  • Zlepšování našich služeb – analýza návštěvnosti a chování na webu pomocí cookies.

4. Právní základ pro zpracování osobních údajů

Zpracování osobních údajů probíhá na základě:

  • Plnění smlouvy – údaje potřebné pro vyřízení objednávky.
  • Plnění právních povinností – uchovávání údajů pro účetnictví.
  • Oprávněného zájmu – analýza chování na webu pro zlepšení našich služeb.
  • Souhlasu – pro zasílání newsletterů.

5. Jak dlouho uchováváme osobní údaje?

Osobní údaje uchováváme pouze po dobu nezbytně nutnou:

  • Údaje o objednávkách a fakturaci uchováváme 10 let dle zákona o účetnictví.
  • Kontaktní údaje pro zákaznickou podporu uchováváme 1 rok od poslední komunikace.
  • Marketingové údaje (např. e-mail pro newsletter) uchováváme do odvolání souhlasu.

6. Komu předáváme osobní údaje?

Vaše údaje jsou předávány pouze v nezbytných případech:

  • Dopravcům pro doručení fyzického zboží (např. Česká pošta, Zásilkovna, kurýrní společnosti).
  • Poskytovatelům platebních služeb (např. banky, platební brány).
  • Účetním a daňovým poradcům za účelem plnění zákonných povinností.

7. Jaká máte práva?

Podle GDPR máte následující práva:

  • Právo na přístup – můžete požádat o přehled svých osobních údajů.
  • Právo na opravu – můžete požádat o opravu nesprávných údajů.
  • Právo na výmaz („právo být zapomenut“) – můžete požádat o smazání údajů, pokud již nejsou nutné pro účely zpracování.
  • Právo na omezení zpracování – můžete požádat o dočasné omezení zpracování údajů.
  • Právo vznést námitku – proti zpracování založenému na oprávněném zájmu.
  • Právo na přenositelnost – v případě zpracování na základě souhlasu můžete požádat o přenos údajů k jinému správci.

8. Jak chráníme osobní údaje?

Osobní údaje chráníme pomocí:

  • Šifrování citlivých dat.
  • Bezpečného přístupu k databázím.
  • Omezeného přístupu zaměstnanců pouze k nezbytným údajům.

9. Cookies

Při používání našich webových stránek dochází k ukládání souborů cookies do vašeho zařízení.

  • Technické cookies jsou nutné pro fungování webu.
  • Analytické cookies slouží ke zlepšení našich služeb.
  • Marketingové cookies se používají pro personalizaci reklamy.

Správu cookies můžete změnit v nastavení svého prohlížeče.

10. Kontakt na správce osobních údajů

Pokud máte jakékoliv dotazy nebo požadavky týkající se ochrany osobních údajů, můžete nás kontaktovat:

E-mail: [email]

Telefon: [telefon]

Adresa: [adresa]